Saturday, February 26, 2011

Yahoo !Balik kampung

assalamualaikum

Alhamdulillah setelah berhempas-pulas, membanting tulang dan bersenggol-senggolan
selama beberapa minggu gara-gara PHASE TEST,
akhirnya lepas sudah segala beban yg aku pikul selama ny.
(HUH belagak macam dah lama sangat je!)
Memang la tak lama just seminggu sebelum test + seminggu sepanjang test.



Seminggu sebelum test tu takda la rasa cam berat sangat
sebab aku ny pandai curi tulang..HEHE
(time study pun sempat lagi usha FESBUK)
To incik bloggie maaf kn saya je sebab jarang menjenguk awak..



Hm tak kisah la seteruk mana pun rupa phase test tu
sebab aku dah tahu apa ganjaran nye sebaik sje aku serahkan paper yg terakhir tu
kpda lecturer2 kesayangan aku..
Kalau la ada lecturer aku yg baca entry aku kali ni
CONPEM dowg bangga ada student yg baik hati macam aku..
EH HELLO! Juliana, awak jangan nk perasan boleh tak? (Yes !aku dah kena)


Okey-okey jom kita lupakan seketika tentang cta phase test yg memang dah lepas tu
sebab sekarang aku nk cakap sal GANJARAN tu.
YEP ! Sebab ganjaran ni jugak la aku jadik excited je nk masuk dewan
and nk abiskan suma paper2 yg aku patut jawab
Maaf yer lau pk sal ganjaran2 ni aku memang tamak haloba ckit..
GGHAAAAAAAAAAAAA !!


Ehem-ehem aku nk balik kampung sebenarnye ny.
Tu la ganjaran yg aku sllu pk kn  sebabnye bila dah abis test mesti dapat cuti.
Bila dah dapat cuti, sure2 la aku dapat balik rumah,,ngeee
Bila cakap sal balik kampung UH! memang aku la antara orang yg paling semangat sekali..
Mana tak nye rasa cm da lama sangat je tak balik.
Rindu ooooooooooww, rndu kt bilik aku yg cantik molek tu, rndu kt ma,,rndu kt TUUTTTTT !
HEHE ! Em tiket pun dah amik sekarang just tgu beberapa jam lagi je..
Aduh cepat la saya tak sabor nk balik dah ni.



1 comment: