Monday, March 7, 2011

Gila berjalan

assalamualaikum

Wah !! Bestnye cuti sebab
sebab . . .
sebab . . .
sebab . . .
sebab . . .
sebab . . .
Aduh bape banyak sebab la kan sikit2 suda
HAHA mesti geram tapi takpe aku memang suka buat orang geram dengan aku
( Uih pelik bebenor pngai budak ny sorg )
Okey-okey sebabnye, sebab  sebab aku boleh BERPELESERAN,
 bersenang-lenang dan berjalan sambil gerakan kaki dan tangan HEHEHE.




Ala time ni air tengah surut tapi if air tengah pasang mesti cantik kn
boleh tengok ombak2 yg menampar pesisiran pantai,
boleh main2 air,
boleh kutip siput2,

Arghhhh !persetankan suma itu.
Itu hanyalah angan ku yg tak mungkin tercapai !

Kenapa??
Sebab kt sini memang takde pun orang yg turun pegi main2 or mandi2 ke.

YES ! Selalunya orang2 pegi situ pun sebab nak bersantai, ambik angin pantai (betul ke nth la ayat ni) or
makan CUCUK-CUCUK.Hah bila cakap pasal makan cucuk-cucuk ni aku memang suka.

Emm sedap tau cucuk-cucuk kt sini
HAH lagi satu ! Kalau nak makan cucuk-cucuk kt sini memang senang dapat, sebab
 bila pegi je kt situ perghhhhhh! berderet kt tepi2 pantai tu ha.







Hm aku, kalau bab2 nk bergambar ni memang tak lupa lah! 
Kenangan la katakan..HUHUHU

No comments:

Post a Comment