Saturday, August 6, 2011

Fashion bertudung

Assalamualaikum & Hi


Semalam aku baru je update pasal IFTAR, biase la semangat
baru bila dah sambut ramadhan.
Opss !jangan salah faham okey i mean bila dah sambut ramadhan kita tak
lari lagi daripada iftar bukan hangat-hangat tahi ayam je. LOL

Okey entry kali ni aku nak cakap pasal fashion bertudung.
Pehh if sebut je pasal tudung mesti korang dah dapat imagine kan
apa yang aku nak cakapkan.
Yela aku bukan apa tetiba je berkobar-kobar semangat ni ha bila nak cakap
tentang fashion bertudung. 
Mana tak nye dulu if cakap je pasal tudung mesti semua orang fikir
"Alaa leceh la bertudung tak boleh nak berfashion, tak boleh nak voc-voc bagai ",
but tu dulu je time TUDUNG BAWAL tengah panas.
Waktu tu kira wajib la semua orang mesti ada at least 1-2 helai tudung bawal.

Sekarang bila YUNA ZARAI dah meletop and bawak fashion bertudung 
yang segala bagai jenis, masing-masing nak gayakan tudung ala-ala Yuna.
Sehinggakan yang free hair pun dah nak bertudung.
*macam kena batang hidung sendiri je.
Tapi aku tabik sangat dengan Yuna gara-gara bakat dan fashion yang dibawanya.
Okey sebelum aku lupa ada satu lagi NAMA BESAR mesti aku sebut, HANA TAJIMA.
For those yang selalu tengok tutorial  shawl kat youtube tuh,
memang kenal la sape Hana Tajima, right?


#Yuna Zarai, singer & model

#Hana Tajima, fashion designer

#Ayun Ayunar, bloggers

So korang nampak tak apa yang aku cuba sampaikan ?hehehe
Bertudung tak bermakna tak boleh berfashion and siape
cakap bertudung tu hanya untuk budak kampung ?
Hey come on la uolls, stop thinking yang bertudung ni lapuk and merimaskan.
Yess! u are beautiful dengan free hair but U ARE MORE GORGEOUS bila berhijab.





No comments:

Post a Comment