Tuesday, August 16, 2011

Katilku sayang ( ^^,)

Assalamualaikum & Hi


Hari ini aku nak mengomel-ngomel tentang ketidakpuasan hati aku terhadap besok.
Kenapa ? Adakah kerana esok adalah hari Rabu ?
Yep memang besok hari Rabu, 17 August bersamaan 17 Ramadhan and for your information
esok cuti tau. Cuti sempena Nuzul Al-Quran . Okey bercakap tentang cuti sape tak suka kan ?
Walllaaaa ! Aku pun suka tapi yang menjadi masalahnya sekarang, even cuti sekalipun aku 
tetap perlu ke kelas seperti biasa cuma schedule yang berubah agak drastik.

Dari pukul 10:00 AM till 3:00 PM.
Hah biasa la tu korang cakap ? Hey gila kau satu class,satu subject belasah 5 hours sekaligus.
Ini semua gara-gara replacement class kerana menurut lecturer, cuti pada hari Rabu tu jatuh
pada hari yang memang ada class dia and kelas ganti untuk budak-budak yang akan cabut
balik kampung awal sempena cuti Hari Raya Aidilfitri nanti. OUH ! So sad, tak sempat nak cabut
balik dah kena ganti dah. HHHHahahhahha ! Em biasa 2 hours pun dah menggigil tangan aku
 nak menulis, ni kan pulak 5 hours. Class tu tak berkipas nok ! Ekon je yang ada. 
Haa ekon yang ada tu pulak memangdah tahap nak membekukan orang.





Dear : Madam NHS,

Boleh tak if saya taknak pegi class besok sebab berat hati ni nak tinggalkan katil sensorang.
(^_^)

No comments:

Post a Comment