Saturday, September 17, 2011

Just for you

Assalamualaikum & Hi 



"Every fucking time my phone buzzes, I hope it's you. I hope your missing me as much
as I'm missing you". Untuk sape semua ni, untuk aku ke. Ahh tak kisah la sape pun but
kalau kau tujukan untuk aku, okeh aku terima. But if true you miss me, why not kau je 
yang contact aku. Before this boleh je kau call aku, text aku bagai but kenapa sekarang kau 
cakap macam tu? What happened with our relationship? Mana kau yang aku kenal dulu ? 
If you say you have your own reasons why you did not call me, yess me too !

You remember or not about the promises you, that you want to come here and you will
call me. Do you really do like what you say ? If once or twice kau buat macam tu
takpe lagi aku faham maybe kau pun ada hal sendiri but kalau dah sampai sebulan 
hampir two or three times kau datang sini dengan tak pernah ada masa untuk aku, 
apa hal macek? One more thing haritu aku cuti balik rumah and hope dapat keluar
dengan kau macam selalu tapi memang tak la kan batang hidung kau pun aku tak nampak. 
Boleh pulak kau cakap "sorry tak sempat nak pegi rumah", tu je yang aku dapat for 
a whole week padahal ke sana ke sini kau pegi yer dak?

 Even kau tak kasi tahu aku pun aku tetap akan dapat tahu dari semua 'status' kau and 
waktu tu, terasa jugak la sebab kita memang rapat. Before ni aku diam je sebab bagi aku
 ni just small matter macam budak hingusan pulak sampaikan benda macam tuh pun nak
 gaduh and now aku dah tak boleh duduk diam lagi sebab kau dah macam nak salahkan 
aku dengan apa yang dah jadi sekarang. Waktu susah kau cari aku, waktu senang kau
 lupakan aku and pergi with your friends who very great and perfect in the eyes of you. 
Yes ! aku budak miskin yang tak punya apa-apa but aku  masih ada hati dan perasaan
yang lebih berharga yang perlu dijaga.


No comments:

Post a Comment