Saturday, September 17, 2011

Menjawab soalan cepumas

Assalamualaikum & Hi everyone


Actually dah lama aku di tag oleh roommate tersayang,  Cik Fanthagiro tapi
memandangkan aku tengah test so aku tangguhkan dulu untuk menjawab soalan-
soalan cepumas tu. Sebenarnya berat jugak hati ni nak jawab soalan-soalan tu. Ala bukan
 apa pun tapi sebabnye nanti ramai pulak yang jeles tengok jawapan aku tuh. Hahaha !
Okeh berbalik kepada topik asal, bayangkan semua soalan ni ditanya oleh pasangan kita.
To akak fanthagiro, jangan bising-bising yer lepas baca entry Julia ni. Hahahhahax ! Malas
nak cakap panjang-panjang jum kita sama-sama jawab semua soalan nih yer, (^.^)

3 perkara awak tak lupa pasal saya (pasal bf) ;
| sorang yang caring
| tak boleh tengok saya duduk senang (suka mengusik)
| kuat merajuk. hahaha

Nama yang awak gelar untuk saya ;
| B ! 
| budak gemuk, hehehe

Nama saya dalam handphone awak ;
| superb dear (:

2 words yang awak kerap cakap pada saya ;
| i love u and
| i miss u

Tentang saya ;
| kadang-kadang awak boleh jadi seorang yg sangat pendiam and 
kadang-kadang seorang yg banyak cakap
| semestinya kuat makan, hehehe
| kuat merajuk mengalahkan saya

Saya pada awak (bf pada kita) ;
| tempat nak berkongsi cerita, ngeee
| orang yang paling saya sayang selain my family
| ofcoz la bakal husband, insyallah if itu jodohNya

Kalau tengok saya apa awak fikir ;
| kenapa la awak tinggi sangat, sakit tengkok saya sebab nak pandang
muka awak

3 perkara yang awak nak bgtahu saya ;
(perkara yang kita nak bg tahu si dia)
| i love u
| second, em malu la nak cakap
| 3rd, pun malu nak cite. hehehe



Okeh full stop !tu je soalan-soalannye. Ades tetiba je rasa malu (*__*), macam
mana la kalau dia tu (hehehe) tanya and nak kena jawab betul-betul depan dia.
speechless !!


No comments:

Post a Comment