Friday, February 3, 2012

Saya Facee !


Assalamualaikum & Hi






Last two days I've attended appreciation dinner for all facilitator MSR S1/2012 .
Yes , aku facee okey ! *nada sombong , muka lapar penampor . Okey sambung !
Yeah aku mengaku mula-mula rasa , ahh macam bosan jer dinner nih but bila
semua dah mula bergambar sementara tunggu semua jemputan hadir then makin
reda la tahap kebosanan aku . Lagi best bila dah jumpa ' geng KENTUT ' . 
HAHAHAHA !!


Conclusionnye dinner hari tu best sangat but ada jugak rasa sedih tambah-
tambah lagi bila majlis dah tamat . Firstly gara-gara  last day dapat jumpa our 
counselor merangkap ktorang punya trainer sebab beliau berpindah ke Batu Pahat .
Lastly ofcoz la sedih sebab malam terakhir ktorang team facee dapat berkumpul
bersama . Lepas ni mesti semua sibuk dengan hal masing-masing . Hopefully next
semester dapat lagi jadi OC and dapat menyumbang tenaga untuk new intake
memandangkan sem depan adalah sem terakhir aku .


























 Okey conclusion sudah and taruk gambar banyak-banyak pun sudah .
So tamat la sudah entry aku for today  (:


No comments:

Post a Comment